Suden naisten lentopallojoukkueen uutisia

19.1.2012

Suden naisten lentopallojoukkue pelaa naisten aluemestaruussarjassa kaudella 2011-2012. Alkusarja on pelattu syksyllä ja naiset jatkavat lohkokärkenä ylempään jatkosarjaan kevään aikana.

Joukkueessa pelaavat Seija Elomäki, Marja Katunpää, Virpi Latvala, Merja Lindström, Teija Mannerjärvi, Satu Marttila, Anu Meri, Maarit Saloranta ja Sari Verta.

Ensimmäinen jatkosarjan ottelu pelattiin viime sunnuntaina Auran Vannasta vastaan ja Susi selvisi niukasti viiden erän jännitysnäytelmästä voittajana 3-2.

Ottelutulokset näkee tästä.

Sarjataulukko aukeaa tästä.

Seuraavat pelit pelataan seuraavasti:

- kotipeli torstaina 19.1. klo 20.00 Nummen koululla, vastustaja TTV (Turun Työväen Voimailijat)

- kotipeli torstaina 26.1. klo 20.00 Nummen koululla, vastustaja Perniön Urhelijat

- vieraspeli viikolla 5, päivä ja paikka ei vielä tiedossa, vastustaja TTV

- kotipeli torstaina 9.2. klo 20.00 Nummen koululla, vastustaja Auran Vannas

- vieraspeli viikolla 9, päivä ja paikka ei vielä tiedossa, vastustaja Perniön Urheilijat

Näiden pelien perusteella selviää otteluparit kulta- sekä pronssipeleihin.