Palkintoja jaettiin Vanhalla Asemalla

24.11.2015

Suden perinteinen urheilijoiden palkitsemistilaisuus järjestettiin viime sunnuntaina Nousiaisten Vanhalla Asemalla. Tilaisuudesta teki aikaisempaa juhlavamman se, että mukaan oli tällä kertaa kutsuttu myös kaikki kesän eri kilpailuissa mukana olleet toimitsijat. Aseman sali täyttyikin lähes viimeistä paikkaa myöden eri ikäisistä ja kokoisista susilaisista.

Kesän mittaan ansioituneet urheiljat pääsivät pokkaamaan jälleen runsaasta palkintopöydästä monenkokoista pystiä jä kiertopalkintoa, niin että kaikkein ansioituneimmilla meinasivat kädetkin loppua kesken. Seuran parhaaksi urheilijaksi valittiin oikeutetusti Heikki Äijälä, jonka hienon kauden kruunasi SM hopea P14 sarjan 300 metrin juoksusta. Parhaaksi tyttöurheilijaksi puolestaan valittiin Iida Verainen, jonka kauden kohokohta oli piiriennätys ja samalla kotimainen kärkitulos T12 sarjan 200 metrin aidoissa. Aarto Sainion ja Eero Rantasalon lahjoittaman parhaan maastojuoksijan pystin pokkasi Heidi Einsbor. Elina Verainen sai palkintokaappinsa vuodeksi Kari Keskikastarin lahjoittaman Karin kiulun aktiivisesta nuorten ohjauksesta ja toimitsijatehtävien hoidosta. Ansiokkaasta seuran hyväksi tehdystä työstä palkittiin puolestaan Mari Einsbor Kirsti Ruohosen lahjoittamalla Kirstin pannulla. Palkitut yhteispotretissa.

Palkintojenjaon ohella ohjelmassa oli Elinan, Iidan ja Reeta-Marin trion musiikkiesityksiä. Lisäksi yleisurheilu- ja kuntojaosto mittelivät paremmuudesta kinkkisessä tietovisassa. Voiton vei tällä kertaa kuntojaosto.

Kuntojaoston puheenjohtaja Jaakko Rantasalo avasi tilaisuuden
Iidan ja Elinan soitto soi!
Heikki Äijälä, seuran paras
Vuoden valmentajat Iida, Elina ja Sanna Verainen
Voittajan on helppo hymyillä!
Hoppee ei oo häppee!