Kiertopalkinnot, säännöt

Vuosittain kauden päätöstilaisuudessa palkitaan menestyneitä urheilijoita kiertopalkinnoilla sekä muistopalkinnolla.Kaikki kiertopalkintojen saajat päätetään tapauskohtaisesti yleisurheilujaoston kokouksessa.

Seuran paras urheilija

Urheilija, jolla on paras sijoitus Suomen mestaruuskilpailuissa tai piirinmestaruuskilpailuissa. Parhaat sijoitukset katsotaan kilpailuittain ensin SM-kilpailuista ja sitten pm-kilpailuista.

Penan malja, lahjoittanut Pentti Aavikko

Eniten sisulisäpm-pisteitä kerännyt urheilija.

Paras sisulisätyttö ja -poika

Urheilija, jolla on paras sijoitus Suomen mestaruuskilpailuissa tai piirinmestaruuskilpailuissa tai Vakka-Suomen mestaruuskilpailuissa. Parhaat sijoitukset katsotaan kilpailuittain alkaen SM-kilpailuista, sitten pm-kilpailuista ja sitten Vakka-Suomen mestaruuskilpailuista.

Sarjojen parhaat

Sarjoittain urheilijat, joilla on paras sijoitus Suomen mestaruuskilpailuissa tai piirinmestaruuskilpailuissa tai Vakka-Suomen mestaruuskilpailuissa. Parhaat sijoitukset katsotaan kilpailuittain alkaen SM-kilpailuista, sitten pm-kilpailuista ja sitten Vakka-Suomen mestaruuskilpailuista.

Paras maastojuoksija, lahjoittanut Aarto Sainio ja Eero Rantasalo

Parhaiten maastossa tai maantiellä menestynyt lisenssiurheilija.

Markon malja, lahjoittanut Marko Mäkelä

Parhaan tuloksen (ajan) kestävyysjuoksumatkoilla (800 m - maraton) saavuttanut urheilija.

Kannustuspalkinto

Palkinnon saa urheilija, joka on ahkera ja positiivinen treenaaja.

Tavoitepalkinnot

Urheilija saa rahastipendin, jonka suuruus lasketaan saavutetun luokkatuloksen tai taitomerkkiluokan mukaan. Lisäksi stipendin suuruuteen vaikuttaa urheilijan menestys SM-kilpailuissa.

Urheilija hankkii urheiluvarusteita stipendin mukaisella summalla ja toimittaa kuitit seuralle, joka maksaa stipendin niiden perusteella.

Karin kiulu, lahjoittanut Kari Keskikastari

Palkitaan aktiivisesti kentällä toiminut, yleisurheilujaoston ulkopuolinen henkilö.

Kirstin pannu, lahjoittanut Kirsti Ruohonen

Palkitaan ansiokkaasti seuran hyväksi töitä tehnyt henkilö.