Heikillä uudet tuulet ja kuviot

2.12.2020

Seuramme viime vuosien menestynein urheilija Heikki Äijälä on tullut urallaan pisteeseen, jossa on aika etsiä uusia haasteita ja kehittymismahdollisuuksia. Näin ollen Suden sinimustakeltaiset värit ovatkin ensi kaudelle vaihtumassa Naantalin Löylyn keltamustiin. Samalla kertaa vaihtuu myös valmennusvastuu, kun viestikapula siirtyy pitkäaikaiselta valmentajalta Sanna Veraiselta Löylyn vastuuvalmentaja Toni Huppuselle.

Heikin yli kymmenvuotinen ura Suden paidassa ja menetyksekäs yhteistyö Sannan kanssa on tuottanut lukusia SM-mitaleja nuorten sarjoissa, kruununaan maaotteluvoitto edellisvuoden nuorten nelimaaottelun pitkässä viestissä. Siirtyminen Löylyn maineekkaaseen vartti- ja puolimailerikaartiin tullee tarjoaamaan varmasti uusia kehittymismahdollisuuksia hyvien harjoituskavereiden ja menestykkäiden viestijoukkueiden muodossa. Heikki suorittaa tällä hetkellä varusmiespalvelustaan Urheilukoulussa Santahaminassa ja oli näin ollen estynyt osallistumaan perinteiseen seuran palkitsemistilaisuuteen. Alla olevasta liitteestä voi kuitenkin lukea Heikin lähettämät terveiset seuraväelle tilaisuuteen.

Nousiaisten Suden puolesta suuret kiitokset Heikkille näistä yhteisistä vuosista
ja Onnea tuleviin haasteisiin ja koitoksiin! Heikkiä lainaten - matka jatkuu!

Liitteet