Seuran esittely

Kauden 2013 palkitut 6.10.-13 Pikisaaressa

Voimistelu- ja urheiluseura Nousiaisten Susi ry on perustettu 1914 eli vuosi 2014 oli seuran  satavuotisjuhlavuosi.

Seurassa toimii kolme jaostoa: yleisurheilujaosto, lentopallojaosto ja kuntoliikuntajaosto.

Yleisurheilujaosto ohjaa ja valmentaa nuoria seuran omissa harjoituksissa, joita on ympäri vuoden viikoittain. Seuran jäsenet osallistuvat lähinnä lähiseudun kilpailuihin, mutta säännöllisesti on ollut myös SM-kisoihin osallistujia.

Kotikenttä on Nousiaisten kirkonkylässä eli Koljolassa. Kenttä uusittiin muutamia vuosia sitten ja on nyt erinomainen paikka harrastaa. Urheilukentän lähistöllä Kirkonpiirin koulun mäen juuressa on moukarikenttä. Susi järjestää vuoden aikana useita kilpailuja.

Kuntoliikuntajaosto järjestää vuosittain perinteisen, jo klassikoksi muodostuneen Susihölkän ja syksyisen Sudenpolku -polkuretken Nousiaisten mukavissa kalliomaastoissa ja metsäpoluilla.