Vuokraussäännöt

• Majaa vuokrataan pääsääntöisesti yhdistyksille ja yrityksille.

• Majaa voidaan myös vuokrata yhdistyksen harkinnan mukaan yksityishenkilöille, jolloin vuokraajan eli tilaisuuden järjestäjän tulee olla 20 vuotta täyttänyt. Vuokraajan pitää olla koko tilaisuuden ajan paikalla valvomassa.

• Vuokraushinnat:

- Tilaisuus majalla maanantai-torstai 50 €/päivä klo 12-24.

- Tilaisuus majalla perjantai- sunnuntaina 60€/päivä klo 12-24.

- Sauna mahdollista vuokrata vain majan yhteydessä lisämaksu 20 €

• Sauna on vain kesäkautena käytössä. Saunaa käytettäessä saavit ja pata on ehdottomasti tyhjennettävä sekä tilat siivottava käytön jälkeen!

• Majalla yöpyminen on ehdottomasti kielletty.

• Sallittu henkilömäärä majalla on 30 henkilöä.

• Avain pitää luovuttaa sovittuun aikaan mennessä, viimeistään klo 12 seuraavana aamuna. Jos siivoaminen tai oleskelu majalla kestää sovitun ajan yli, veloitamme lisämaksuksi seuraavan päivämaksun.

• Jokainen käyttäjä siivoaa kaikki tilat, myös piha-alueen siihen kuntoon kuin se vuokrattaessa oli. Omat roskansa vuokraaja vie mukanaan pois.

• Siivoamatta jättämisestä tai jos vuokranantaja katsoo siivoamisen riittämättömäksi, veloitamme 40€/henkilötyötunti.

• Rikkoutuneet, töhrityt tai kadonneet esineet tai kiinteistön osat veloitamme kokonaisuudessaan korjaustyö mukaan lukien vuokraajalta.

• Vinttitilat eivät ole vuokraajan käytössä.

• Avaimen saa hakea sovittuna aikana, jolloin samalla vuokraaja allekirjoittaa vuokraussopimuksen, jossa sitoudutaan noudattamaan majan vuokraussääntöjä. Sopimusta laaditaan kaksi kappaletta joista toinen jää vuokranantajalle ja toisen saa vuokraaja ottaa mukaansa.

• Huomioithan myös lähiasutuksen, esim. illalla metelöinti ei ole soveliasta.

• Palosammutuspeite, sammutin ja ensiapulaukku sijaitsevat takan vieressä.

"Erimielisyydet, joista sopijaosapuolet eivät pääse keskenään yksimielisyyteen, ratkaistaan tarvittaessa Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa."